Upravljanje Projektima

Upravljanje projektima zahtijeva posjedovanje mnogostrukih vještina i specifičnog stručnog znanja iz raznih područja, te podrazumijeva organiziranje i upravljanje svim fazama projekata, uključujući  gradnju. Svojim klijentima upravo to i nudimo – stručan i iskusan tim certificiranih voditelja projekata čiji je cilj ostvarivanje očekivanih rezultata projekata.

Naša usluga upravljanja projektima, obuhvaća sve faze projekta, od ideje i planiranja, do dovršetka projekta:

  • Razumijevanje ciljeva projekta

  • Definiranje pristupa provođenja projekta

  • Definiranje, prepoznavanje i upravljanje rizicima

  • Izrada liste aktivnosti provođenja projekta

  • Usklađivanje aktivnosti stvarnim potrebama projekta

  • Razvoj i praćenje plana provedbe projekta

  • Administrativno i tehničko upravljanje projektom

  • Osiguravanje učinkovitog sustava komunikacije

  • Koordinacija trećih strana

  • Financijsko praćenje projekta

  • Usluge pravnog savjetovanja

  • Definiranje sustava vođenja sastanaka i način utvrđivanja obveza sa sastanaka

  • Motiviranje i educiranje suradnika te praćenje organizacijske klime i radne uspješnosti

Upravljanje Projektima

Upravljanje projektima zahtijeva posjedovanje mnogostrukih vještina i specifičnog stručnog znanja iz raznih područja, te podrazumijeva organiziranje i upravljanje svim fazama projekata, uključujući  gradnju.

Svojim klijentima upravo to i nudimo – stručan i iskusan tim certificiranih voditelja projekata čiji je cilj ostvarivanje očekivanih rezultata projekata.

Naša usluga upravljanja projektima, obuhvaća sve faze projekta, od ideje i planiranja, do dovršetka projekta:

  • Razumijevanje ciljeva projekta

  • Definiranje pristupa provođenja projekta

  • Definiranje, prepoznavanje i upravljanje rizicima

  • Izrada liste aktivnosti provođenja projekta

  • Usklađivanje aktivnosti stvarnim potrebama projekta

  • Razvoj i praćenje plana provedbe projekta

  • Administrativno i tehničko upravljanje projektom

  • Osiguravanje učinkovitog sustava komunikacije

  • Koordinacija trećih strana

  • Financijsko praćenje projekta

  • Usluge pravnog savjetovanja

  • Definiranje sustava vođenja sastanaka i način utvrđivanja obveza sa sastanaka

  • Motiviranje i educiranje suradnika te praćenje organizacijske klime i radne uspješnosti